"A főzés könnyű fejet, nyitott lelket és meleg szívet kíván." (Paul Gauguin)

Dalmárium

Dalmárium

Málnás-kókuszos quinoa smarni

2017. szeptember 22. - dalma.birodalma

A Nosalty weboldalán találtam a köles császármorzsa receptjét és azt vettem alapul ehhez a desszerthez. Pont volt itthon friss málnám, de bármilyen lekvárral, gyümölcspürével fogyasztható. A recept ír cukrot vagy édesítőt, én nem használtam, mert kevésbé édesen szeretem, illetve a lekvárral nekem kellőképp édes lesz.

 img_20170913_172709_185_1.jpg

Hozzávalók:

- 45 g quinoa

-120 ml  kókusztej

- 60 g tönköly búzaliszt

- 100 ml kókusztejszín v. kókusztej

- 2 db tojás

- egy csipet só

- 40 g nádcukor vagy ennek megfelelő édesítőszer

- kókuszolaj

- málna lekvár, friss málna

A quinoát kókusztejben főzzük meg alacsony hőfokon, majd hagyjuk kihűlni. A tojásokat válasszuk szét, a fehérjéket a csipet sóval verjük kemény habbá. A quinoát keverjük össze a liszttel, a tojások sárgájával,a tejszínnel vagy tejjel. Végül óvatos mozdulatokkal dolgozzuk bele a tojáshabot is. Egy serpenyőben olvasszunk fel kókuszolajat közepes hőfokon. Öntsük bele a masszát, és hagyjuk 1-2 percet magába sülni, amíg a massza egésze át nem veszi a sütési hőfokot. Kevergetve szárítsuk a megfelelő állagúra. Lekvárral vagy friss gyümölccsel tálaljuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://dalmarium.blog.hu/api/trackback/id/tr1612880738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása